(Source: twisstii, via houby)

Tags: mushroom

fox

Tags: Fox omgsocute

thefrogman:

Just hanging around by Coy [website]

omg

thefrogman:

Just hanging around by Coy [website]

omg

(via cerebrobullet)

Tags: omgsocute Fox cub



Do not lie to me tumblr

I don’t know, I think it’s rather flattering.
jesus god can I please get more of these

Obviously the only way to wear a shirt.
Men of Tumblr…
dead

The men of tumblr win

i could dig it. 

Seem’s legit tbf

Boy, this look is fabulous but I can’t seem to get the bow just right.
At first I was mad because I thought I looked ugly

But I simply added a cute jacket and I became glamorous!

^winning
THAT LAST ONE WITH THE JACKET TOO, HAHAHAHAHA!!!!!!
Why are these guys doing this?

I mean, why even try, when the baddest bitch is right here?






I will never not reblog this
favuorite post on tumblr omfg

image

Do not lie to me tumblr

image

I don’t know, I think it’s rather flattering.

jesus god can I please get more of these

image

Obviously the only way to wear a shirt.

Men of Tumblr…

dead

image

The men of tumblr win

image

i could dig it. 

image

Seem’s legit tbf

image

Boy, this look is fabulous but I can’t seem to get the bow just right.

At first I was mad because I thought I looked ugly

image

But I simply added a cute jacket and I became glamorous!

image

^winning

THAT LAST ONE WITH THE JACKET TOO, HAHAHAHAHA!!!!!!

Why are these guys doing this?

image

I mean, why even try, when the baddest bitch is right here?

image

image

image

image

image

image

I will never not reblog this

favuorite post on tumblr omfg

(Source: flightlessmajesty, via jean-the-handsome-horseface)

Hmm, I forgot what should I do with my life.

cobradeus:

image

If it taaaaakes forever~ I will waaaaaaait for you~~~ 

solaceseeking:

hahaha!
http://www.vancouversun.com/life/fashion-beauty/Stylish+monkey+found+outside+Toronto+Ikea+store+becomes+worldwide+sensation+with/7673767/story.html
calamitas:

emilyisobsessed:

#stylish but illegal monkey found roaming toronto ikea



Gonna show this to my bf.

Damn

I hate all those people re-uploaded other’s photos and left out the source. KEEP THE GODDAMN SOURCES DAMMIT.

stagbeetleloveit:

siddharthasmama:

lmfao stopppp

yes gud

Tags: lmao!

winnerstaysloserpays:

Darkstalkers Talbain BB Hoodby ~Dreekzilla
steampunkxlove:

Sounding the Furnace by Greg Brotherton

steampunkxlove:

Sounding the Furnace by Greg Brotherton

(via doctormonocle)